Wageningen Universiteit gaat een onderzoek starten om de transitie van Europese consumptiepatronen en nieuwe eiwitketens in gang te zetten. Het doel hiervan is dat consumenten meer duurzame eiwitbronnen gaan gebruiken, het vergroten van (nieuwe) proteïne productie systemen en optimaal gebruik van bestaande en nieuwe bronnen. Om dit te realiseren is er ook speciale aandacht voor het ontwerpen van de processystemen en de toepassingen daarvan. Hiervoor moet ook technologie ontworpen worden die dit kan realiseren.
De call staat daarom open voor:
Meer informatie over het stappenplan en de presentatie van het onderzoek kunt u downloaden.
In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.
Lees verderHet afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.
Lees verderUitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024
Lees verder