Dit project genereert, op basis van datasets van deelnemende partners, inzicht in welke indicatoren essentieel zijn voor het optimaliseren van de vleeskuikenketen als geheel in relatie tot de marktvraag. Zo kan de keten efficiënter maar vooral duurzamer en nog meer consumentgericht werken.
Het bewerkstelligen van een integrale ketenoptimalisatie wordt opgepakt door:
Dit project is een samenwerking tussen industriële partners, een geïntegreerde keten en een kennisinstelling.
De partners zijn: GMV/FME (penvoerder), Trouw Nutrition, Marel Stork, Vencomatic, Pas Reform, Kuijpers Kip, en Wageningen University & Research
In een branche waar technische kennis hoogtij viert, blijft communicatie en marketing vaak een ondergeschoven kindje. Maar juist het vertellen van verhalen kan een bedrijf onderscheiden in de markt. Daarom sloegen GMV, MACHEVO en DMFI de handen ineen met Alea Publishers van het vakblad EVMI voor een verhelderende kennissessie.
Lees verderHet afgelopen jaar heeft het bestuur zich hard gemaakt om de interne organisatie op de rit te krijgen.
Lees verderUitnodiging | Kennissessie Marketing en Communicatie, donderdag 29 februari 2024
Lees verder